معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای ویژه برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) خبرداد و گفت: برگزاری جشن‌هایی برای دختران دهه نودی، بیماران پروانه‌ای، جشن ازدواج دانشجویی و همکاری در اجرای پویش سراسری بهترین دختر دنیا از جمله این برنامه‌هاست.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 18 May 2023

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به عضویت مسجد مقدس جمکران در ستاد کشوری بزرگداشت دهه کرامت اظهار کرد: برنامه‌های امسال دهه کرامت بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ستاد کشوری با محوریت اعتاب و آستان‌های مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راستا مسجد مقدس جمکران نیز برنامه‌هایی را پیش بینی کرده است، بیان کرد: برگزاری جشن‌های متعدد برای دختران دهه نودی، بیماران پروانه ای، جشن ازدواج دانشجویی و همکاری در اجرای پویش سراسری بهترین دختر دنیا در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در ایام مبارک دهه کرامت برگزاری محافل قرآن با موضوع دختر در قرآن پیش بینی شده است، بیان کرد: همچنین ویژه برنامه‌هایی در شب ولادت و شام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و همچنین در دو ویژه برنامه دعای توسل در ایام دهه کرامت به صورت ویژه به مناسبت‌های این ایام پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی از کاروان زیرسایه خورشید در صحن جامع امام مهدی در روز 9 خرداد ماه گفت: همچنین در این ایام کاروان‌های متعددی به شهر مقدس قم مشرف می شوند که مسجد مقدس جمکران از این کاروان‌ها به صورت ویژه میزبانی خواهد کرد.

حسین آبادی با بیان اینکه در مجموعه‌های گل نرگس و جوانه‌های انتظار برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان با موضوع دهه کرامت اجرا خواهد شد اظهار کرد: با توجه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان سیره زنان و دختران شهید در محافل مورد توجه قرار می گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار