به مناسبت روز روابط عمومی استاندار، شهردار و نایب رئیس شورای شهر قم در پیام هایی جداگانه این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 17 May 2023

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، متن كامل پيام سيد محمد تقي شاهچراغي استاندار قم به اين شرح است:

 روابط عمومي در عصر كنوني، نهادي برآمده از دل نياز هاي جامعه ، يكي از اركان مهم توسعه سازماني و اصلي ترين حلقه اتصال و پيوند دو سويه سازمان ها با مخاطبين شناخته مي شود. يك روابط عمومي حرفه اي و برخوردار از جايگاه شايسته مي كوشد تا با بهره گيري از دانش روز، بكارگيري ابزارها و فناوري هاي نوين و تلفيق آن با مهارت و خلاقيت، فضای سالم و مطلوبي را برای گردش شفاف، سريع و صحيح اطلاعات در جامعه، تنوير افكار عمومي و تسهيل تعاملات اجتماعي بر پايه اعتماد متقابل فراهم آورد. بر اين اساس، مجموعه روابط عمومي ها بايد در كنار اصحاب رسانه و به عنوان آئينه تمام نماي انتظارات و پل ارتباطي ميان مردم و حاكميت، نقش مهم و بي بديلي را در زمينه پاسخگويي به مطالبات مردم، روشنگري كارنامه دولت و نيز اعتمادافزايي و دميدن روح اميد و نشاط بر پيكره عمومي جامعه ايفا نمايند.

 نام گذاري روزي خاص به عنوان روز روابط عمومي، فرصت مناسبي براي واكاوي وآسيب شناسي دقيق از وضعيت موجود روابط عمومي در كشور و پرداختن به كاستي ها و چالش هاي پيش روي اين حوزه با بهره مندي از نقطه نظرات و ايده هاي كارشناسان و صاحب نظران براي كمك به تعالي و پويايي بيش از پيش اين نهاد مدني است. اينجانب ضمن تبريك روز ملي ارتباطات و روابط عمومي به همه مدیران و كارشناسان روابط عمومي و ساير تلاش گران اين عرصه در استان قم ، موفقيت روزافزون آنان را در راه خدمت به مردم و پيشبرد اهداف متعالي انقلاب اسلامي از درگاه ايزد منان مسالت دارم. 

سيد محمد تقي شاهچراغي

استاندار قم

استاندار، شهردار و نایب رئیس شورای شهر قم روز روابط عمومی را تبریک گفتند

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه در شهر قم و به ویژه در مجموعه مدیریت شهری تبریک گفت. 

متن پیام شهردار قم به این شرح است: 

"وَهُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ" 
در عصری زندگی می‌کنیم که گسترش و توسعه علم ارتباطات و روابط عمومی در آن از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وجوه برآمده از نیاز  بشر اجتماعی امروز به شمار رفته و توجه به آن‌ در جهت پاسخگویی به نیازها براساس فکر و اندیشه، مسیر توسعه این پدیده را چنان پرشتاب کرده است که حتی تکنولوژی و پیشرفت سخت‌افزاری بعضاً عاجز از همراهی آن می‌شوند. 
اساس برقراری ارتباطی پایدار و متقابل در کنار استفاده از عناصر علمی، هنری و تخصصی در تعامل با مخاطبان و همچنین تبیین، تشریح و اطلاع‌رسانی به موقع و تاثیرگذار از جمله کارکردهایی است که از آن با عنوان هنر هشتم یاد می‌کنند و کسب سرمایه اجتماعی و ارتقا جایگاه یک سازمان در گرو آن است.
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت با عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا ضمن توجه به جایگاه پراهمیت روابط‌عمومی، بر لزوم بازخوانی و بروزرسانی آن در جهت پیشبرد اهداف و بیان ظرفیت‌ها و فعالیت‌ها در سطح کلان سازمانی اندیشه شود. 
با تبریک فرا رسیدن این مناسبت، بر خود لازم می‌دانم این روز را به تمامی همکارانم در بخش‌های مختلف روابط عمومی شهرداری قم و همچنین فعالان این عرصه در سایر سازمان‌ها و نهادها تبریک بگویم. 
و من الله التوفیق
سید مرتضی سقائیان نژاد
شهردار قم

استاندار، شهردار و نایب رئیس شورای شهر قم روز روابط عمومی را تبریک گفتند

محمود مسگری ، ضمن تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در مجموعه ادارات و سازمان‌ها به عنوان یک بازوی مشورتی و مغز متفکر نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه و انتقال نظرات و اهداف و برنامه‌های سازمان به بطن جامعه را دارند.


امروزه با گسترش ابزارها و فناوری‌های نوین ارتباطی و توسعه فزاینده بسترهای رسانه‌ای، نیاز به خلاقیت، ابتکار و شکوفایی و رفتار آگاهانه و حرفه‌ای در این حوزه، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
نایب شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در مجموعه مدیریت شهری نیز نقش روابط عمومی بسیار مهم و کارگشا است خاطرنشان کرد: مردم به طور روزمره با خدمات مدیریت شهری در شهرها روبه رو هستند و اگر اطلاع‌رسانی درستی در خصوص فعالیت‌ها به آنها نشود و محیط شهر دچار پراکندگی تبلیغاتی می شود و این مسئله نارضایتی عمومی را به دنبال داشته و آگاهی لازم و اطلاعات کافی به عموم شهروندان نخواهد رسید .
اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی شهر مقدس قم  که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

محمود مسگری

نائب رییس شورای اسلامی شهر قم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار