آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، گفت: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی ایشان ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی نمی‌دانم.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 17 May 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله نوری همدانی در این دیدار با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم افزود: اینکه مسئولان و دست اندرکاران دولت افراد متدینی هستند و مشغول خدمت رسانی می‌باشند شکی نداریم ما هم برای هر مسئولی که به کشور خدمت کند دعا می‌کنیم ولی همه اینها باید در زندگی مردم اثرگذار باشد.

وی درباره وضعیت حجاب نیز گفت: حکم وجوب حجاب مشخص است، منتهی‌ در برخورد با منکر بی‌حجابی باید دقت شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم اما وضع حجاب بعضی از برنامه های صدا و سیما و اداره ها به شکل دیگری باشد.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: تذکر حجاب در جامعه با حفظ مراتب لازم و ضروری است ولی مسئولان باید هر کاری را اول از خودشان شروع کنند. مردم ایران مردمی متدین و وفادار این انقلاب هستند که هزاران شهید برای برپایی آن داده اند، همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند. همین مردم بودند که تا به امروز از این نظام حمایت کردند و همه سختی ها را پشت سر گذاشتند؛ پس مسئولان قدر این مردم را بدانند و با دل و جان به ملت خدمت کنند و در حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب کوشش کنند و در نگهداری این انقلاب تلاش نمایند.

این مرجع تقلید گفت: امروز دنیای استکبار یکپارچه بر علیه ملت ایران است و به هر شکل می خ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار