مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: صنایع دستی قم به عنوان یکی از کالاهای پرطرفدار صادراتی کشورمان در نمایشگاه بین‌المللی «ایران اکسپو2023» به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 10 May 2023

به گزارش تابناک قم، عباس شیرمحمدی امروز در گفت‌وگویی درخصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، طی سخنانی اظهار کرد: این نمایشگاه از 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و مردم و تُجار 60 کشور دنیا از این نمایشگاه تا امروز دیدن کرده‌اند.

وی ادامه داد: مسئولین برگزاری این نمایشگاه تصمیم گرفتند تا تعدادی از غرفه‌ها به استان‌ها سپرده شود تا هر استانی که کالای صادراتی دارد در این نمایشگاه حضور یابد و باتوجه به اینکه قم حضور فعالی در بحث صادرات دارد در این نمایشگاه غرفه‌ای به استان قم تخصیص یافت.

 مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری قم تصریح کرد: در این نمایشگاه صنایع دستی، سوهان و ... که از استان قم به سراسر دنیا صادر می‌شود در معرض دید عموم گذاشته شد. یکی از کالاهای شاخصی که بسیار مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت انگشتر ساخته شده توسط هنرمندان قمی بود.

شیرمحمدی تصریح کرد: بازدیدکنندگانی که از کشور چین در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند، استقبال خوبی از غرفه انگشترسازی استان قم داشتند. علاوه بر صنایع دستی اتفاقی که رخ داد ما شاهد حضور تولیدکنندگانی که در شهرک‌های صنعتی استان قم فعالیت می‌کنند در این نمایشگاه بودیم. کالاهایی که از سوی این شرکت‌ها تولید شده در نمایشگاه «ایران اکسپو 2023» حضور دارند.

وی در پایان تاکید کرد: ۱۲ گروه کالایی از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، چرم، صنایع دستی، انرژی و خدمات فنی و مهندسی از سراسر کشور در این نمایشگاه عرضه شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار