رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بااشاره به لزوم آشنایی مردم با موضوعات مهم جوانی جمعیت گفت: تقویت هویت مادری، پیامد‌های تک فرزندی، و معضلات سقط جنین از جمله مهمترین موضوعات برنامه‌های این دانشگاه در هفته جمعیت است.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 08 May 2023

به گزارش تابناک قم، دکتر مهدی مصری در در نشست با برخی از مدیران و فعالان جوانی جمعیت در استان قم بر اشاعه فرهنگ جوانی جمعیت به داخل خانه‌ها و خانواده هاتاکید کرد و گفت: تقویت هویت مادری پیامد‌های تک فرزنده ناباروری ناباروری و دلایل آن و چالش‌ها و معضلات سقط جنین از مهمترین محور‌های فعالیت دانشگاه علوم پزشکی در هفته جمعیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم دراین نشست با اشاره به کسب رتبه عالی کشوری این دانشگاه براساس ابلاغ وزارت بهداشت در حوزه جوانی جمعیت گفت شاخص‌های عملی ابلاغیه درسال جاری با کمک دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها عملیاتی می‌شوند.

۳۰ اردیبهشت سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب است که با عنوان روز ملی جمعیت نامگذاری شده است.

برنامه‌های روز ملی جمعیت امسال از ۲۴ اسفند با موضوعات رسانه و جوانی جمعیت گیری و جوانی جمعیت خانواده فرهنگ و جوانی جمعیت دستگاه‌های دولتی و جوانی جمعیت شرکت‌های خصوصی و جوانی جمعیت نخبگان و جوانی جمعیت و گروه‌های مردم نهاد و جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار