سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان: 23 پایگاه شهری و 19 پایگاه جاده ای در قم برای روز طبیعت در حالت آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 01 April 2023

به گزارش تابناک قم، دکتر عزت اله بهزادی نیا به تمهیدات اورژانس برای پوشش روزهای پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روز سیزدهم فروردین ماه اشاره کرد و افزود: اورژانس قم برای روز طبیعت تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

23 پایگاه شهری و 19 پایگاه جاده ای در قم برای روز طبیعت در حالت آماده باش کامل هستند.

برای محورهای کهک، نیزار، جعفریه، کوه سفید و دستجرد استقرار آمبولانس را خواهیم داشت و در صورت نیاز پرواز بالگرد در محورهای یاد شده انجام می پذیرد.

همچنین علاوه بر موارد ذکر شده 6 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در محل بوستان های داخل شهر به صورت ستادی جهت ارائه خدمات به همشهریان عزیز در حال آماده باش خواهند بود.

42 پایگاه درون شهری و جاده ای و در صورت نیاز یک فروند بالگرد هوایی کلیه محورهای شهری و مواصلاتی را پوشش کامل خواهند داد.

در مجموع بیش از 100 نفر از نیروهای پرتلاش اورژانس به همشهریان عزیز قمی و مسافران و زائران ارائه خدمات خواهند داشت.

با توجه به اینکه بخش مهمی از تصادفات درون شهری مربوط به روز طبیعت، به تصادفات چند سرنشین موتور سیکلت برمی گردد؛ از همشهریان عزیز درخواست می کنیم برای رفتن به طبیعت از سوار کردن چند سرنشین موتور جداً خودداری کنند.

پایان پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار