مدیرشهرداری منطقه ۵ شهرداری قم از ۷۰ هزار متر رنگ آمیزی جداول و نصب بیش از ۳۰ هزار متر بنر با موضوع بهار و ماه رمضان در قم خبر داد
کد خبر: ۱۰۹۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 30 March 2023

به گزارش تابناک قم، زین العابدین قراچورلو در گفت‌وگویی خبری با تبریک فرارسیدن سال نو و حلول ماه بندگی و عبودیت ابراز کرد: منطقه پنج قم در ایام مختلف سال، برنامه‌های ویژه فرهنگی و هنری را برگزار می‌کند و بدین جهت در طول سال آماده پذیرایی از زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (علیهم‌السلام) است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفتگی روز سه‌شنبه در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران، عنوان کرد: آماده‌سازی محیط، گل کاری بوستان‌ها و میدان‌ها، ۷۰ هزار متر رنگ‌آمیزی جداول، رنگ‌آمیزی پایه‌های اعلانی، راهبندها، آماده‌سازی ۲ بوستان این منطقه و رفت و رو از جمله مهمترین اقدامات شهرداری منطقه پنج قم برای نوروز ۱۴۰۲ بوده است.

مدیر شهرداری منطقه پنج قم گفت: دویست چشمه سرویس بهداشتی در اطراف مسجد مقدس جمکران برای استفاده زائران و نمازگزاران مسجد جمکران آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات زائرین منطقه پنج شهرداری قم در جنب درب یک مسجد مقدس جمکران مستقر است، اظهار کرد: همکاران ما در این ستاد دائما و در طول سال به صورت شبانه روزی مشغول خدمت‌گذاری برای زائران در زمینه‌های راهنمای زائر، رفت و روی اطراف مسجد، نصب پرچم و بنرهای مناسبتی، ترمیم و به‌روزرسانی گل‌های بوستان‌های این منطقه هستند.

قراچورلو با اشاره به نصب بیش از ۳۰ هزار متر بنر با موضوع بهار و ماه مبارک رمضان در منطقه پنج قم، اضافه کرد: الحمدلله با تلاش نیروهای شهرداری منطقه پنج قم خدمت‌رسانی شایسته ای در راستای تکریم زائرین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اماکن اسکان در مسجد مقدس جمکران و اطراف آن نیز آماده‌سازی شده و در صورتی که بارندگی داشته باشیم، مهدیه اصفهانی‌ها و ورزشگاه ظهور نیز برای نصب چادر مسافران نوروزی با ظرفیت ۳۵۰ چادر مهیا شده است.

مدیر شهرداری منطقه پنج قم از خدمت‌رسانی ۹۰ نفر از کارکنان و نیروهای شهرداری در این منطقه همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: کاشت گل و گیاه، شست‌وشوی مسیر و رفع مشکلات آسفالت و زیرساختی ورودی شهر قم از طرف جمکران نیز از دیگر اقدامات و برنامه‌های شهرداری این منطقه بوده است.

وی در رابطه با بارندگی و آب گرفتگی این منطقه عنوان کرد: هدایت آب‌ها، حفر چاه‌های جذبی، نصب سیل‌بند و... از جمله اقداماتی بود که در سال ۱۴۰۱ انجام شده و در سال جدید برنامه‌های ویژه‌تری را داریم که ان شا الله انجام خواهد شد؛ البته از سایر سازمان‌های مرتبط در این حوزه نیز خواستاریم تا در خصوص جلوگیری از آب گرفتگی در این منطقه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار