مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ضمن اعلام فعالیت کتابخانه های عمومی استان در تعطیلات نوروزی و روز طبیعت برگزاری جشنواره رسانه ای زائران کریمه (س) را اقدامی ارزشمند در راستای رفع مشکلات زائران دانست.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 24 March 2023

به گزارش تابناک قم، مهدی توکلیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رویدادهای جمعی مثل جشنواره‌ها، سوگواره‌ها و یادواره‌ها وقتی مفید واقع می‌شوند که به درد مخاطب بخورند، عنوان کرد: جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در راستای تکریم و احترام زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (س) است که این رویداد را ارزشمند می‌کند.

وی با اعلام اینکه ۲۵ کتابخانه عمومی در استان فعال است، بیان کرد: دوازدهمین کتابخانه مرکزی ایران نیز ۱۸ اسفندماه در قم افتتاح شد که ۳۵۰۰ متر مربع بنا دارد و خدمات متنوعی در آن برای همه رده‌های سنی با موضوعات مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: از ۱۸ اسفندماه تا به امروز، هزار و ۱۵۰ نفر در کتابخانه مرکزی قم عضو گرفته شده که عدد قابل توجهی است و ۵۴۹ نفر از این تعداد، دانش‌آموز هستند.

وی افزود: کتابخانه‌ مرکزی استان قم از ۲۷ اسفندماه تا امروز تعطیل نبوده‌ و فقط در روزهای جمعه تعطیل می‌باشد که ان شا الله از روز پنجم فروردین‌ماه نیز فعالیت این کتابخانه از ۷:۳۰ صبح تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

توکلیان با بیان اینکه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ ظهر کتابخانه مرکزی قم پذیرای همشهریان گرامی است، اضافه کرد: سایر کتابخانه‌های عمومی استان نیز در ساعات اداره باز بوده و خدمت‌رسانی می‌‌کنند.

امکان استفاده زائرین و مسافران نوروزی از کتابخانه های سطح شهر

وی بر ارائه خدمات فرهنگی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی بدون هیچگونه قید و شرطی اشاره کرد و گفت: زائران و مسافرانی که عضو کتابخانه‌های عمومی کشور باشند، در ایام نوروز می‌توانند از خدمات کتابخانه‌های عمومی استان قم استفاده کنند.

گفتنی است تخفیف‌های ثبت‌نام ویژه‌ای برای مراجعه کنندگان به کتابخانه مرکزی قم، به صورت رایگان کارت بها و نیم بها لحاظ شده که علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به این کتابخانه، از تخفیفات لحاظ شده بهره‌مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار