در راستای ارتقای سطح اطلاع رسانی اقدامات نوروزی و افزایش تولیدات برای رسانه ها کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین میزبان مدیران استانی و مسوولان کمیته های اجرایی می باشد که جشنواره زائران کریمه(س) نیز در راستای ایجاد فضای رقابتی و مشوقی برای رسانه ها برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 24 March 2023

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی زاده ظهر امروز با حضور در محل کمیته اطلاع‌رسانی در گفت‌وگویی خبری بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان عزیز نظام هستند؛ امروز رسانه در همه عرصه‌ها بسیار تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: رسانه ما باید مدیریت شود و با استفاده از آن، همه را در قبال وظایفی که دارند پاسخگو کرد؛ امیدوارم ان شا الله وضعیت استان روز به روز بهتر از گذشته شود.

رسانه دیده بان و نگاه آن عمیق است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه نقش رسانه نقشی بی‌بدیل است، افزود: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازخورد خدمت‌رسانی و فعالیت‌های مدیران استانی را در راستای رفع موانع و مشکلات، به صورت منصفانه و صادقانه تحلیل کرده و منتشر کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: مردم به عشق زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اقامه نماز و ذکر توسل در مسجد مقدس جمکران وارد قم می‌‌شوند و این مسئولیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان را سنگین تر می‌کند؛ باید بر اساس ظرفیتی که داریم، آنچه را که در شأن زائران را فراهم کنیم.

جشنواره رسانه ای زائران کریمه رویدادی ارزشمند است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزاری جشنواره رسانه ای زائران کریمه (س) را اقدامی ارزشمند در راستای رفع مشکلات زائران دانست.

مهدی توکلیان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رویدادهای جمعی مثل جشنواره‌ها، سوگواره‌ها و یادواره‌ها وقتی مفید واقع می‌شوند که به درد مخاطب بخورند، عنوان کرد: جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در راستای تکریم و احترام زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (س) است که این رویداد را ارزشمند می‌کند.

دومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه در سه بخش و هفت موضوع برگزار می شود و اصحاب محترم رسانه می توانند آثار خود را تا ۲۵ فروردین ماه به شماره در ایتا ارسال فرمایند.

ستاد اطلاع رسانی تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم واقع در محل ستاد مرکزی تسهیلات و خدمات سفر استان پیرامون اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر و اقدامات نوروزی تا پایان تعطیلات فعال می باشد که تولیدات آن جهت انتشار در رسانه ها به صورت روزانه ارسال خواهد شد و خبرنگاران و اهالی رسانه نیز می توانند با حضور در محل ستاد اقدام به تولید اخبار و گزارش نمایند.

برگزاری جشنواره رسانه ای زائران کریمه (س) اقدامی ارزشمند در راستای رفع مشکلات زائران / رسانه دیده بان و نگاه آن عمیق است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار