معاون استاندار قم در بازدید از ستاد اطلاع رسانی تسهیلات زائرین مطرح کرد؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 24 March 2023

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی زاده ظهر امروز با حضور در محل کمیته اطلاع‌رسانی در گفت‌وگویی خبری بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان عزیز نظام هستند؛ امروز رسانه در همه عرصه‌ها بسیار تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: رسانه ما باید مدیریت شود و با استفاده از آن، همه را در قبال وظایفی که دارند پاسخگو کرد؛ امیدوارم ان شا الله وضعیت استان روز به روز بهتر از گذشته شود.

رسانه دیده بان و نگاه آن عمیق است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه نقش رسانه نقشی بی‌بدیل است، افزود: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازخورد خدمت‌رسانی و فعالیت‌های مدیران استانی را در راستای رفع موانع و مشکلات، به صورت منصفانه و صادقانه تحلیل کرده و منتشر کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: مردم به عشق زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اقامه نماز و ذکر توسل در مسجد مقدس جمکران وارد قم می‌‌شوند و این مسئولیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان را سنگین تر می‌کند؛ باید بر اساس ظرفیتی که داریم، آنچه را که در شأن زائران را فراهم کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار