معاونین استاندار قم با حضور در مبادی ورودی‌ شهر، از مسافران نوروزی و زائران شهر کریمه اهل بیت (س) استقبال کردند.
کد خبر: ۱۰۹۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 22 March 2023

به گزارش تابناک قم، مراسم استقبال از مسافران نوروزی و خوشامدگویی به زائران شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها)، پیش از ظهر امروز با حضور «احمد حاجی زاده» معاون سیاسی و امنیتی و «ابوالقاسم مقیمی» معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم برگزار شد.

در این برنامه که در ایستگاه راه آهن قم، پایانه مرکزی شهر و عوارضی قم- تهران برگزار شد، معاونین استاندار قم به همراه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان ضمن تبریک سال جدید، با اهدای شاخه گل و هدیه‌، از زائران و مسافران استقبال کردند.

حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در حاشیه این برنامه با تبریک فرارسیدن عید نوروز و بهار قرآن، بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران و مسافران ایام نوروز شهر کریمه اهل بیت (س) تاکید کرد.

همچنین معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با بیان اینکه امسال در لحظه تحویل سال نو، جمعیت قابل توجهی را در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران داشتیم، گفت: شب گذشته همه صحن‌ها و شبستان‌های حرم مطهر بانوی کرامت و صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران قم پر شده بود.

مقیمی ابراز کرد: شب اول سال نو، تمام ظرفیت‌های پارکینگ مسجد مقدس جمکران و همچنین پارکینگ یاوران مهدی که برای برنامه نیمه شعبان آماده شده بود، تکمیل شده بود.

وی با اشاره ظرفیت ایجاد شده برای اسکان مسافران نوروزی، اعلام کرد: با توجه پیگیری‌هایی که از زمان جشن‌های نیمه شعبان در استان انجام شده بود، الحمدلله شب گذشته از تمام ظرفیت‌های اسکان اماکن اقامتی میراث فرهنگی، حرم مطهر، مسجد جمکران، مدارس، مساجد و بقاع متبرکه استان استفاده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار