سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برنامه‌ریزی لازم به‌منظور ارائه خدمات مطلوب در لحظات تحویل سال جدید در سطح شهر توسط ناوگان تاکسی‌رانی انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 20 March 2023

به گزارش تابناک قم، قاسم طالبی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم اظهار کرد: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در سازمان تاکسیرانی برای شب سال نو و ساعات تحویل سال انجام شده است.

وی با اشاره به حضور زائرین و مسافرین در شهر قم، مطرح کرد: در این راستا در تمامی محورهای ورودی شهر و پایانه‌ها ازجمله پایانه 72تن، امیرکبیر و خرمشهر شاهد استقرار ناوگان تاکسی‌رانی خواهیم بود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: همچنین عوامل بازرسی سازمان نیز در لحظات تحویل سال جدید در سطح شهر و اطراف حرم به منظور خدمات و سرویس‌دهی مطلوب‌تر مستقر هستند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران ادامه‌دار خواهد بود، عنوان کرد: تمامی شبکه‌های تاکسی بی‌سیم نیز درحالت آماده‌باش قرار دارند.

طالبی با اشاره به اینکه استقرار بازرسین و مدیران عامل شرکت‌های تحت پوشش سازمان در پایانه‌های مربوطه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در این راستا تمام بازرسین شیفت‌بندی شده تا به صورت مستمر وظایف خود را انجام دهند.

وی آماده‌باش تاکسی‌های قمی را مدنظر قرار داد و گفت: همچنین در ایستگاه مرکزی راه‌آهن قم و ایستگاه محمدیه نیز شاهد استقرار تاکسی‌ها هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار