فرمانده انتظامی شهرستان قم با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان هنگام سفر در تعطیلات نوروز، از ممنوعیت هر گونه اثاث کشی بدون مجوز پلیس در این ایام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 19 March 2023

به گزارش تابناک قم، فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به لزوم دریافت مجوز از کلانتری‌ها به منظور اسباب کشی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ گفت: هرگونه اثاث کشی در خیابان بدون مجوز باشد توقیف می‌شود تا مجوز قضایی حمل اثاث صادر شود.

سرهنگ امیر مختاری با اشاره به اینکه استان قم یک شاهراه مواصلاتی محسوب می‌شود و همچنین وجود بارگاه کریمه اهل بیت باعث افزایش حجم تردد‌ها در ایام نوروز در این استان می‌شود گفت: امسال پلیس با عملکرد بهتر و نیرو و کارایی بیشتر در خدمت همشهریان در سطح شهر خواهد بود.

وی در ادامه از مردم خواست تا در مرحله نخست، خودشان نکات ایمنی ویژه منازلشان در هنگام سفر از جمله استفاده از قفل‌های استاندارد و سپردن کلید منازل به افراد قابل اطمینان را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه خودرو‌های مدل پایین بیشتر در معرض سرقت قرار می‌گیرند افزود: مردم از پارک خودرو‌های خود در محل‌های نا ایمن جلوگیری و حتما وسیله نقلیه خود را به قفل فرمان، پدال و دزدگیر مجهز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار