مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد از توافق با حسین صبوری برای هدایت تیم فوتسال آناصنعت در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ 19 March 2023

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد شرافتی عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: برای فصل آینده لیگ برتر، هدف باشگاه بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی چهره‌های بومی فوتسال قم است و در ادامه برای همه علاقمندان و هواداران آناصنعت خبرهای خوبی داریم.

وی افزود: حسین صبوری ۴۴ ساله و بازیکن سابق تیم‌های فوتسال فراز قم، سهیل قم، ارم کیش قم، کیش ایر قم، زغال سنگ کرمان و صبای قم است که در سال ۱۳۹۰ با تیم صبا به فوتسال حرفه‌ای پایان داد.

وی ادامه داد: سرمربی جدید تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم از سال ۱۳۹۲ در کادر فنی یاسین پیشرو قم فعالیت مربیگری را آغاز کرد و در ادامه مربیگری تیم‌های ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه را نیز انجام داد و سپس به عنوان سرمربی از سال ۱۳۹۷ در تیمهای سوهان محمد سیما قم، فردوس قم و سن ایچ ساوه فعالیت مربیگری خود را ادامه داده است ضمن اینکه در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران با سن ایچ ساوه به مقام چهارم دست یافت.

شرافتی یادآور شد: صبوری در سال ۸۳ با شن سا ساوه قهرمان لیگ برتر فوتسال شد و سالهای ۸۴ و ۸۷ با ارم کیش قم نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

فرهاد کشاورز فصل گذشته سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم در لیگ برتر فوتسال بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار