رییس اتحادیه خواربار و لبنیات تاکید کرد: باتوجه به بررسی و تحلیل قیمت ها، افزایش قیمت لبنیات در ابتدای سال جدید و تا پایان ماه مبارک رمضان بعید می باشد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 16 March 2023

به گزارش تابناک قم، سید حسین آقا میر حسینی رییس اتحادیه خواروبار و لبنیات در گفت‌وگویی بیان کرد: در حال حاضر شیر فله هر کیلو ۱۵ هزار تومان و شیرهای پاستوریزه ۸۰۰ گرمی نیز به همان قیمت به فروش می رسد.

میر حسینی در خصوص قیمت محصولات لبنی یادآور شد: هر کیلو پنیر سفید به قیمت ۶۳ هزار تومان، هر کیلو پنیر محلی ۸۵ هزار تومان، خامه ۱۴۰ هزار تومان، دوغ ۹ هزار و ۵۰۰ تومان، کشک ۵۰ تا ۶٠ هزار تومان عرضه می شود.

وی در خصوص نوسان قیمت محصولات لبنی در سال جاری، اظهار کرد: قیمت لبنیات در ابتدای سال جاری در حدود ٩٠ الی ١٠٠درصد افزایش داشته و بعد از آن به جهت عدم افزایش قیمت شیر با ثبات مواجه گردیده است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات تصریح کرد: در حال حاضر در بحث تولید محصولات لبنی مشکلی وجود ندارد و هیچ کمبودی به لحاظ میزان تولید نداریم.

میر حسینی ادامه داد: بازار محصولات لبنی به لحاظ قیمت ثبات پیدا کرده و به یک تعادلی رسیده و به این معنا افزایش قیمتی نداشتیم.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات تاکید کرد: باتوجه به بررسی و تحلیل قیمت ها، افزایش قیمت لبنیات در ابتدای سال جدید و تا پایان ماه مبارک رمضان بعید می باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار