۲۲ طرح آموزشی و کمک آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور امروز با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 16 March 2023

به گزارش تابناک قم، این ۲۲ ساختمان، به مساحت ۳۰ هزار مترمربع زیر بنا و با بودجه‌ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان در ۱۴ استان اصفهان، کرج، بوشهر، تهران، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران و مرکزی افتتاح شد.

در این مراسم همچنین گلنگ ۲۷ طرح آموزشی و کمک آموزشی دیگر در ۱۷ استان در مساحت ۲۷ هزار و ۶۹۴ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم حوزه‌های علمیه خواهران را دارای کارنامه درخشان توصیف کرد و افزود: طلاب خواهر در قبال نیاز‌های جامعه، احساس مسئولیت و نقش آفرینی بیشتری باید داشته باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتقای دانش و دین داری، ترویج دانش دینی در میان بانوان و گسترش دین داری در خانواده‌ها را از فواید تاسیس حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد و گفت: این دستاورد‌ها به برکت همین حوزه‌های علمیه به دست آمده است.

وی با اشاره به کارکرد تبلیغی، پیام رسانی و تربیت نیروی انسانی حوزه‌ها افزود: امروز ما نباید تنها به این کارکرد‌ها بسنده کنیم چرا که رسانه‌های مختلف با پمپاژ شبهات بی وقفه در حال کار است و پاسخ حوزه باید پاسخ شایسته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار