رئیس کل دادگستری قم با اعلام خبر آزادی 185 نفر از مددجویان غیرعمد زندان‌های استان، گفت: با افزایش کمک‌های خیرین در سال جاری شاهد رشد چشمگیر آزادی مددجویان بودیم، به نحوی که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 50 درصدی داشتیم.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 16 March 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان با اعلام خبر آزادی 185 نفر از مددجویان غیرعمد زندان‌های استان، گفت: با افزایش کمک‌های خیرین در سال جاری شاهد رشد چشمگیر آزادی مددجویان بودیم، به نحوی که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 50 درصدی داشتیم.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان بدهی این افراد را بیش از 190 میلیارد ریال اعلام نموده و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط این ستاد، بیش از 100 میلیارد ریال از بدهی مددجویان از طریق گذشت شکات، پیگیری اعسار، آورده خانواده‏‌ها و مشاوره‌های حقوقی تامین گردیده است. الباقی نیز از طریق کمک‌های خیرین و تسهیلات قرض الحسنه پرداخت گردید.

وی با اشاره به تقارن ایام نوروز و شروع ماه مبارک رمضان، گفت با استقبال خیرین در همایش گلریزان، شاهد آزادی 30 نفر از مددجویان در آستانه سال جدید بوده‌‏ایم که روند آزادی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری، برگزاری جشن گلریزان از طریق سیمای استان و در 30 شب ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های ستاد دیه استان اعلام کرد و گفت: با ایجاد فضای شاد و برنامه‌های متنوع با محوریت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، درصدد مشارکت تمامی اقشار جامعه در این امر حسنه هستیم.

مظفری در پایان گفت ستاد دیه تنها متولی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است که خیرین با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با نمایندگی ستاد دیه، مستقیما در جریان فرایند رسیدگی به پرونده‌ها و آزادی مددجویان قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار