اخیرا یک شرکت خصوصی در قالب یک شرکت درمانی برای ارائه کارت «بیمه تکمیلی» با بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تماس گرفته و سعی دارد تا مخاطبان خود را قانع کند که برای استفاده از تخفیف‌های ویژه خدمات درمانی، با واریز 345 هزار تومان پول به عنوان پرداخت اولیه در این طرح ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 15 March 2023

به گزارش تابناک قم، اخیرا یک شرکت خصوصی در قالب یک شرکت درمانی برای ارائه کارت «بیمه تکمیلی» با بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تماس گرفته و سعی دارد تا مخاطبان خود را قانع کند که برای استفاده از تخفیف‌های ویژه خدمات درمانی، با واریز 345 هزار تومان پول به عنوان پرداخت اولیه در این طرح ثبت نام کنند.

به گفته کارشناسان این شرکت، هزینه پرداختی طرح این بیمه، بدون محدودیت زمانی، نفراتی و سقف درمان است و سرپرست خانواده تنها با یک بار پرداخت می‌تواند خانواده خود را زیر مجموعه این بیمه قرار دهد. یعنی در واقع یک نفر هزینه را انجام می‌دهد و سایر افراد خانواده می‌توانند به صورت رایگان از این بیمه استفاده می‌کنند.

برخی مراکز خدمات دندانپزشکی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، مامایی، عینک چشم پزشکی، شنوایی‌سنجی، پوست و مو، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و آزمایشگاه‌ طبی شهر قم از جمله مراکزی هستند که توسط این شرکت به عنوان طرف قرارداد جهت انجام امور پزشکی معرفی شده می‌شوند.

با این حال بررسی‌های خبرنگار قم‌نا حاکی از آن است، افرادی که تحت عنوان «بیمه سلامت» یا «بیمه تکمیلی» با شهروندان قمی تماس می‌گیرند؛ هیچ گونه نسبتی با سازمان تامین اجتماعی و سایر بیمه‌‎ها ندارند و صرفا با سوءاستفاده از گونه عناوین به دنبال سودجویی هستند.

این گونه شرکت‌ها در واقع با ترفند بیمه کردن بیماران، به جذب مشتری برای مراکز درمانی و پزشکانی می‌پردازند که از پیش با آن‌ها قرارداد بسته‌اند و تخفیف ارایه شده نیز در بستر این قرارداد صورت می‌گیرد. به عبارتی این گونه شرکت‌ها صرفا یک شرکت تبلیغاتی و دلال مشتری بوده و فعالیتی بیش از این ندارند.

منبع: قم نا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار