مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قم با بیان اینکه جهادگران قمی در ایام نوروز در قم و ۱۰ استان دیگر کشور مشغول به خدمت‌ هستند، گفت: بسیاری از این جهادگران حتی در ایام ماه رمضان عرصه خدمت را رها نمی‌کنند و با زبان روزه به فعالیت می‌پردازند.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 15 March 2023

به گزارش تابناک قم، علی اخلاص‌مند ‌اظهار داشت: قرارگاه‌های جهادی استان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، فعالیت گسترده‌ای دارند.

وی با اشاره به فعالیت های قرارگاه ملی جهادگران حوزوی افزود:  طلاب جهادگر در این قرارگاه برای محرومیت زدایی در مناطق کم‌تر برخوردار قم تلاش می‌کنند، این قرارگاه ظرفیت‌ خوبی برای تعامل و ارتباط هرچه میان گروه‌های جهادی طلاب در سراسر کشور ایجاد کرده‌است.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قم افزود: جهادگران قمی درتمامی روزهای سال مشغول خدمت‌رسانی به مردم در داخل و خارج از استان هستند.

اخلاصمند ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی، فعالیت گروه‌های جهادی استان گسترش پیدا می کند و جهادگران به جای استراحت، از این فرصت زمانی برای پیش‌برد برنامه‌های خود به بهترین صورت ممکن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه جهادگران قمی در ایام تعطیلات نوروز در داخل استان و 10 استان دیگر کشور مشغول به خدمت‌ هستند، بیان کرد: بسیاری از این جهادگران به خصوص آن‌هایی که در قم حضور دارند، حتی در ایام ماه مبارک رمضان نیز عرصه خدمت را رها نمی‌کنند و با زبان روزه به فعالیت می‌پردازند.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قم عنوان کرد: از همه اقشار اجتماعی در قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی قم فعالیت می‌کنند و تنوع فعالیت‌هایی که جهادگران استان انجام می‌دهند زیاد است.

اخلاص‌مند تصریح کرد: 70 جهادگر حوزه اصناف، در طول برگزاری یک اردوی جهادی هفت روزه، به تعمیر لوازم خانگی افراد نیازمند در مناطق کمتر برخوردار قم پرداختند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی با تشریح فعالیت سه قرارگاه جهادی خارج از استان گفت: جهادگران فعال در این قرارگاه ها در زمینه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند، یک قرارگاه جهادی از قم در استان ایلام دایر است که در آن جهادگران در زمینه ساخت موکب در مهران و آماده‌سازی فضاهای لازم برای پذیرایی از زائران حسینی به خصوص در ایام اربعین مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قم ادامه داد: قرارگاه جهادی دیگری از قم در استان خوزستان ایجاد شده‌است که جهادگران این قرارگاه هم در قالب گروه‌های جهادی در حوزه بهداشت و درمان (در مناطق مسجد سلیمان و اندیکا)، خدمات تخصصی لازم را با حضور حدود 100 جهادگر به نیازمندان ارائه می‌دهند.

اخلاص‌مند خاطرنشان کرد: در آبادان حدود 500 جهادگر طلبه این قرارگاه به فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور می‌پردازند، همچنین قرارگاه جهادی دیگری از قم در منطقه قلعه گنج استان کرمان دایر شده‌است که جهادگران قمی در این منطقه کارهای عمرانی، فرهنگی و آموزشی ارائه می‌دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار