در شب گذشته و در آئین چهارشنبه آخر سال شهر قم 18 مصدوم داشت. همچنین سه آمبولانس اورژانس مورد هدف نارنجک دستی قرار گرفته که از چرخه فعالیت خارج شدند.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 15 March 2023

به گزارش تابناک قم، اولین حادثه در قم در پی انفجار یک نارنجک دستی در شهرک فاطمیه قم رخ داد و متاسفانه سه نفر مصدوم شدند.

هر سه مصدوم برادر بوده که ۲۰ و ۱۴ و ۱۰ ساله هستند که یکی از آن‌ها با ۹۰ درصد سوختگی راهی بیمارستان شد.

بازداشت ۱۲ نفر از بر هم زنندگان امنیت عمومی در قم

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قم در خصوص اقدامات انتظامی گفت: در شب چهارشنبه آخر سال ۱۲ اخلال‌گر نظم عمومی دستگیر شدند و طی هفته‌های گذشته ۲۰۰ کیلو مواد محترقه و منفجره در این استان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: از خسارت به اموال عمومی گزارش خاصی نشده و فقط خسارت جزیی به چند دستگاه آمبولانس ۱۱۵ وارد شده است که در مقایسه با سال‌های گذشته ناچیز است.

۱۴ مصدوم حوادث چهارشنبه‌سوری در بیمارستان‌های قم بستری هستند

یک جشن و ۱۸ مصدوم / سه آمبولانس زمین گیر و ۱۲ نفر دستگیر شدند

معاون فنی و عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم نیز بامداد چهارشنبه در زمینه تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری، گفت: از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۲۲:۳۰ دیشب، ۲۱۰ ماموریت توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ انجام شده است که ۱۵ ماموریت مربوط به حوادث چهارشنبه‌سوری بوده است.

جلیل گودرزی فر افزود: در ماموریت‌های مربوط به چهارشنبه‌سوری، تاکنون ۱۸ نفر مصدوم و از این تعداد ۱۴ نفر با درجات مختلف سوختگی توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند و تحت مداوا هستند.

به گفته وی، حال یکی از مصدومان که در بیمارستان بستری است، وخیم گزارش شده است.

پرتاب نارنجک دستی به ۳ آمبولانس اورژانس قم

یک جشن و ۱۸ مصدوم / سه آمبولانس زمین گیر و ۱۲ نفر دستگیر شدند

بر اثر اصابت مواد محترقه به سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ قم، علاوه بر وارد شدن خسارت به این خودروها، متاسفانه در شرایطی که برای امداد رسانی درمانی به حوادث مختلف خودرو‌های اورژانس در خط مقدم قرار دارند، این آمبولانس‌ها از مسیر خدمت رسانی خارج شدند.

نیروهای آتش نشانی شب گذشته ۷۰ عملیات انجام

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار