مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران خبر داد
مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: 600خادم افتخاری و یک هزار و 100 خادمیار در گروه های خدمتی مختلف اعم از انتظامات، خدمات، نیروی امنیتی و ... در ایام نیمه شعبان جذب و به خدمت افتخاری در این مکان مقدس مشغول شدند.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 14 March 2023

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، امیرمسلم کاشانی زاده با اشاره به اینکه برای میزبانی از خیل میلیونی زائران نیمه شعبان علاوه بر ظرفیت موجود در خادمین افتخاری بیش از 1700 خادم افتخاری و خادمیار از شهرهای مختلف جذب شدند، اظهار کرد: برای ایام نیمه شعبان و نوروز امسال، شعار « همه یاوران مهدی(عج) هستیم با میزبانی کریمانه و خدمت خالصانه » انتخاب و اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه این شعار با هدف بسط خدمت رسانی شایسته و خدمتی خالصانه به زائران امام عصر(عج)، به عنوان محور جذب و فعالیت‌ خادمان در نظر گرفته شد، ابراز کرد: رفتار خادمان با زائران جلوه‌ای از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و حضرت ولی عصر(عج) در میزبانی و هر خادم یک سفیر فرهنگی و اخلاقی در جامعه است که با تکریم زائران با رعایت احترام و تواضع و فراهم آوردن امکانات رفاهی، زمینه آرامش و خدمت بهینه را فراهم می آورد.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: با آغاز تشرف گسترده زائران به مسجد مقدس جمکران از اعیاد شعبانیه و همچنین ایام نوروز، اگرچه مسجد مقدس جمکران و همه دستگاه‌های اجرایی، مسئولیت خدمات رسانی به زائران را بر عهده دارند و تمام توان خود را برای ایفای آن پای کار آوردند، اما این مهم با مشارکت ظرفیت عظیم خادمان و خادمیاران تحقق خواهد یافت.

کاشانی زاده افزود: در راستای جذب و تامین نیروی انسانی افتخاری علاوه بر ظرفیت هشت هزار نفری خادمین افتخاری فعال، از عموم مشتاقان در استان قم و در سایر استان های کشور از قبیل تهران، البرز، مرکزی، کرمان، آذربایجان، مازندران، لرستان و دیگر استان ها دعوت به همکاری شد که در نهایت 600خادم افتخاری و یک هزار و 100 خادمیار در گروه های خدمتی مختلف اعم از انتظامات، خدمات، نیروی امنیتی و ... در ایام نیمه شعبان جذب و به خدمت مشغول شدند.

وی در پایان به حضور کم نظیر زائران در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم توانسته باشیم در حد توان خدمت خالصانه ای را به خیل عظیم عاشقان و منتظران امام زمان(عج) ارائه کرده و موجبات خشنودی آن حضرت را فراهم کرده باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار