نگاهی به کارنامه پربار مدیریت مجتمع تجاری امین نشان می‌دهد مالکان این مجتمع کارنامه‌ای درخشان در احداث ساختمان‌های تجاری در قم و پایتخت دارند.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸ 13 March 2023

به گزارش تابناک قم، مجتمع تجاری امین واقع در خیابان بلوار امین قم مراحل نهایی خود را طی می‌کند و چراغ واحد‌های تجاری این مجتمع یکی پس از دیگری در حال روشن شدن است.

پس از اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی این مجتمع از سال ۹۵، در حال حاضر طبقات هم کف پایین و هم کف بالا به اتمام رسیده و طبقات منفی یک و منفی دو نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از ۶۸۰ واحد این مجتمع تجاری، ۴۸۰ واحد آماده تحویل شده است.

اما اگر نگاهی به کارنامه کاری مالک این مجتمع تجاری یعنی مرحوم موحدی داشته باشیم، احداث ساختمان‌های متعدد از جمله راه‌اندازی ۶ مجتمع تجاری در شهر‌های قم و تهران که سالیان طولانی مردم از آن‌ها بهره‌مند شده‌اند به چشم می‌خورد.

مجتمع تجاری قائم قم با ۱۴۰ باب واحد تجاری در سال ۱۳۴۸، مجتمع تجاری حجت (کویتی ها) واقع در خیابان جمهوری تهران با ۲۰۰ باب واحد تجاری در سال ۱۳۵۲ و مجتمع تجاری حجت واقع در خیابان ۱۹ دی قم با ۴۴۰ باب واحد تجاری در سال ۱۳۵۵ از جمله مجتمع‌های تجاری ساخته شده توسط مرحوم موحدی هستند.

همچنین این فعال تجاری و اقتصادی خوشنام که اکنون علی موحودی فرزند وی عهده‌دار مدیریت مجتمع امین است، مجتمع تجاری قدس واقع در خیابان ارم قم با ۳۰۰ واحد تجاری را در سال ۱۳۶۰، مجتمع تجاری بوعلی سینا واقع در بازار قم با ۳۰۰ واحد تجاری را در سال ۱۳۷۲ و مجتمع تجاری حجت (جدید) واقع در خیابان جمهوری تهران با ۲۰۰ واحد تجاری را در سال ۱۳۸۰ احداث کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار