مدیر این مجتمع تجاری خبر داد
مدیر مجتمع تجاری امین قم از برنامه‌ریزی برای اورهال کامل نمای این مجتمع خبر داد و گفت: سال آینده طبقات این مجتمع تجاری طبق اولویت‌های مشخص شده راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱ 12 March 2023

به گزارش تابناک قم، علی موحدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی مجتمع تجاری امین گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است بازسازی نمای این مجتمع است.

وی با بیان اینکه در این خصوص طراحی‌های لازم انجام شده و عملیات اجرایی به روز رسانی نما هم به زودی آغاز خواهد شد، اضافه کرد: در طرح جدید نمای مجتمع امین با استفاده از شیشه‌های اسپایدر دید مستقیم را برای طبقات سه و چهار مجتمع فراهم خواهیم کرد.

مدیر مجتمع تجاری امین با اشاره به اینکه طبقات همکف پایین و هم کف بالا آماده راه‌اندازی هستند، تاکید کرد: طبقات منفی یک و منفی دو نیز بیشتر از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی از ایجاد برخی تغییرات در معماری طبقات سه و چهار این مجتمع خبر داد و گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، در پی این تغییرات فضای متفاوتی در اختیار شهروندان قمی و مسافران و زائران این شهر قرار می‌گیرد.

موحدی با بیان اینکه مجتمع تجاری امین از نظر موقعیت جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و دسترسی‌های خوبی به این مجتمع تجاری وجود دارد، اظهار کرد: در واگذاری واحد‌های تجاری حساسیت‌های لازم را داریم تا بتوانیم بستر مناسبی برای استفاده مردم دراین مجتمع تجاری مهیا کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار