چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اکران آثار در زمینه‌های فیلم بلند، فیلم کوتاه، مستند، فیلمنامه و نقد فیلم آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۶ 13 March 2023

به گزارش تابناک قم، اکران آثار جشنواره فیلم اشراق همراه با نشست‌های تخصصی آغاز شد. این جشنواره به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره هنر‌های تصویری مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امسال ۸۲۰ اثر به جشنواره ارسال شد که ۱۳۲ اثر به مرحله داوری راه یافتند و ۸۰ اثر هم اکران خواهد شود.

حنظله تاج الدینی با بیان اینکه جشنواره اشراق با هدف شناسایی و حمایت از فیلم سازان حوزه دین برگزار می‌شود افزود: در جشنواره چهارم آثاری از فیلم سازان، طلاب و دانشجویان سراسر کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های رواق، اشراق و بخش ویژه که اختصاص به یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه قم دارد، سه بخش این جشنواره را تشکیل می‌دهد گفت: آثار این جشنواره شامل فیلم بلند، مستند، فیلم کوتاه، فیلمنامه و نقد فیلم است.

تاج الدینی افزود:در این جشنواره جایزه ویژه برای میز آموزش و پرورش و جایزه ویژه عدالت هم برنامه ریزی شده و آثار ارسالی در این دو میز نیز داوری خواهند شد.

وی گفت: فیلم‌های این جشنواره از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در دو سالن مرکز همایش‌های غدیر واقع در خیابان معلم و سالن اشراق واقع در خیابان شهدا (صفاییه) اکران می‌شوند.

گفتنی است اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق، عصر سه شنبه بیست و سوم اسفند در قم برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار