رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از ارائه خدمت جدید در حوزه درگذشتگان از طریق سامانه قمیار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 11 March 2023

به گزارش تابناک قم، علی مؤمن حجازی با اشاره به خدمات گسترده سامانه قمیار و برنامه‌ریزی برای افزایش بستر‌های الکترونیکی در این سامانه، اظهار داشت: سامانه قمیار از سال ۹۷ با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان آغاز به کار کرد و هم‌اکنون این سامانه در کنار استقبال مردمی، مورد مطالبه سایر دستگاه‌ها نیز قرار گرفته است.

او با بیان اینکه ۴۵ خدمت هم‌اکنون در اختیار شهروندان از طریق این سامانه است، ابراز کرد: یکی از ابزار‌های این سامانه، «املاک من» است که شهروندان با یک‌بار ثبت املاک و پرداخت عوارض، امکان دریافت خدمات زیادی برای املاک خود دارند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: استعلامات دفاتر ثبتی، دریافت کدپستی بدون مراجعه به شرکت پست به‌زودی، حوزه‌های نوسازی، ثبت خودرو برای دریافت خدمات طرح ترافیک، نقل‌وانتقال، سوابق پرداخت عوارض و ارائه کیف پول پرداخت کرایه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی ازجمله این خدمات در سامانه قمیار است.

او از ارائه خدمت جدید در حوزه درگذشتگان از طریق سامانه قمیار خبر داد و گفت: چندصد جلسه و دریافت GIS کل آرامستان بهشت معصومه (س) در این زمینه صورت گرفت و امروز علی رغم گستردگی این آرامستان، این امکان برای مردم فراهم بوده که محل دفن اموات خود را از طریق نرم‌افزار‌های مسیریابی مانند گوگل و نشان به‌راحتی دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار