مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات بخش کشاورزی در نقاط مختلف شهر قم کار خود را آغاز کرده‌اند که در نوبت نخست بیش‌از ۵۰۰ تُن کالا برای توزیع در میان مردم به این فروشگاه‌ها اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 11 March 2023

به گزارش تابناک قم، هادی مومنی نسب روز شنبه پیرامون این موضوع در گفت‌وگویی افزود: درحال حاضر چهار نمایشگاه فروش مستقیم کالا در مناطق خاکفرج، نیروگاه، پردیسان و جمکران شهر قم به عرضه محصولات یاد شده می‌پردازند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه‌ها، محصول مورد نظر خود را با قیمت مصوب تهیه کنند.

وی بیان داشت: در همین رابطه، در مرحله نخست سهمیه ۱۵۰ تُن برنج،‌ ۱۶۷ تُن شکر، ۱۶۷ تُن گوشت مرغ و ۱۷ تُن نیز گوشت قرمز برای عرضه در این نمایشگاه‌ها اختصاص پیدا کرده‌که البته امکان افزایش این میزان سهمیه در صورت وجود تقاضای بیشتر، فراهم است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، روند توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در سطح فروشگاه‌های منتخب و زنجیره‌ای سطح شهر نیز ادامه خواهد یافت و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد.

مومنی نسب گفت: کار توزیع ۳۰۰ تُن میوه تدارک دیده شده برای شب عید استان نیز از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود و مردم می‌توانند سیب و پرتقال را به قیمت تنظیم بازار از غرفه‌هایی که به همین منظور در سطح شهر دایر می‌شود، تهیه کنند.

وی افزود:‌ با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، مشکل خاصی در تامین و تدارک محصولات مورد نیاز مردم در بازار شب عید و ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بازار استان را رصد می‌کنیم و در بحث نظارت بر توزیع کالاهای اساسی نیز ورود جدی داریم.

لازم به ذکر است در حوزه نظارتی شهروندان گرامی می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون نحوه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی در بازار استان را از طریق شماره تماس ۳۶۷۰۱۸۲۱ به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی طلاع دهند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار