معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیمه شعبان را نقطه شروعی برای فرآیند تربیتی نسل آینده عنوان کرد و گفت: امروز یکی از تکالیف مهم والدین، حفظ جامعه شیعه و تربیتی صحیح برای نسل آینده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹ 10 March 2023

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی ظهر دیروز در حاشیه گردهمایی کالسکه سواران نسل ظهور و ویژه‌برنامه «امید آینده» که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: میلاد مسعود امام زمان(عج) یک نقطه ویژه در تاریخ بشریت است و این روز در کنار همه رخدادهایی که در آن اتفاق می‌افتد، سرآغاز تحول بشریت با امام حیّ است.

وی افزود: ما شیعیان برای این تحول نیازمند آمادگی و تجهیز هستیم که یکی از مهمترین آمادگی‌ها، تربیت نسل آینده به عنوان سربازان امام زمان (عج) است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره بر اینکه مهمترین ویژگی سربازان حضرت بقیه الله وفاداری به آرمان‌ها است، عنوان کرد: وظیفه تک تک ما تربیت سربازانی است که وفادار به آرمان‌های امیرالمومنین (ع) و قطره قطره خون شهدای کربلا باشند.

وی با یادآوری شکست دشمن و کسب افتخاری بزرگ در اغتشاشات شهریور و مهر‌ماه، تصریح کرد: یکی از افتخارات ما، پدران و مادران متولد انقلاب اسلامی بود که عنوان پدر و مادر شهید به آنها اتلاق شد و مثال بارز آن شهید زاهدلویی است که پدر و مادر ایشان جزو فرزندان انقلابند و این نوید این نقطه را میدهد که راه جهاد، شهادت، اعتقاد و پایداری نه تنها بسته نشده بلکه به روشنی جلوی پای ما می‌درخشد.

مقیمی بر تکالیف مهم جامعه شیعه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین تکالیف ما، اول حفظ جامعه شیعه هم از لحاظ تعداد است و دستور مقام معظم رهبری در فرزندآوری تکلیفی برای ما است تا بتوانیم این نسل ظهور را تقویت کنیم؛ دومین تکلیف نیز تربیت لازم برای این امیدان آینده است که ان شاء الله سربازان شایسته‌ای برای امام زمان(عج) باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار