رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از راه‌اندازی موکب رسانه‌ای خبرداد و گفت: 24 شبکه ملی و بین‌المللی برنامه‌های نیمه شعبان امسال قم را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 07 March 2023

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: این ;ldji در حوزه فضاسازی‌های شهر اقدامات موثری انجام داده است.

وی از انجام هماهنگی لازم با کلان‌شهرها یاد کرد و گفت: طی این هماهنگی‌ها مقرر شد، هشتک #روز_امید در سکوهای مختلف تبلیغات و اطلاع‌رسانی کل کشور دنبال شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی بوده که ابتکار قم زائر بدون لوگو و اسمی از شهرداری، مشکل پایگاه اطلاع‌رسانی قم را حل کرده است.

وی افزود: در این راستا مسافرین در محدوده 15 کیلومتری شهر قم پیامکی دریافت خواهند کرد که در آن ضمن خوش‌آمدگویی لینک سایت قم زائر و مسیرهای تردد به زائرین ارسال خواهد شد.
کلانترزاده با اشاره به اینکه در سایت قم زائر اطلاعات کاملی وجود دارد، مطرح کرد: اسکان، کمیته‌های 11 گانه، مسیرهای تردد، پارکینگ‌ها و ... در این سایت وجود دارد.

وی با بیان اینکه چاپ بروشورها نیز انجام‌شده است، عنوان کرد: همچنین باتوجه به اینکه 16 پارکینگ برای زائرین آماده‌شده، تعداد 16 کارت با رنگ‌های مختلف نیز طراحی و چاپ‌شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از مشارکت در راه‌اندازی موکب رسانه‌ای خبرداد و گفت: همچنین 24 شبکه ملی و بین‌المللی برنامه‌های نیمه شعبان امسال قم را پوشش می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طبق هماهنگی با اپلیکیشن نشان مقرر شد این اپلیکیشن هیچ مسیری از داخل شهر را به مسافران نمایش ندهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار