رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که ۲میلیون و ۵۰۰ هزار زائر نیمه شعبان در شهر مقدس قم حضور داشته باشند، جزئیات تمهیدات ترافیکی در تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ 07 March 2023

به گزارش تابناک قم، سردار سید کمال هادیانفر درباره محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیکی نیمه شعبان در شهر مقدس قم و مسجد جمکران گفت: پلیس راهور تلاش می‌کند تا در روز نیمه شعبان در معابر شهری و جاده‌ای منتهی به این شهر مقدس ترافیک روان، بدون حادثه و تصادف باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به همکاری‌های لازمی که بین پلیس راهور و نهادهای مربوطه در حوزه ترافیک شهر قم به وجود آمده است، افزود: پیش‌بینی ما این است که در روز ولادت حضرت مهدی(عج) در شهر قم میزبان ۲میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از شهرهای مختلف هستیم.

سردار هادیانفر با تاکید بر لزوم حفاظت کاروان‌های حامل زائرانی که با وسایل نقلیه عمومی از شهرهایی مانند تهران، اصفهان و استان مرکزی وارد شهر قم می شوند، گفت: در محدوده حرم حضرت معصومه(ص) و مسجد جمکران تمهیدات ترافیکی برای استفاده از پارکینگ‌های عمومی، محل اسکان مسافران و شرایط روان سازی ترافیک را پیش بینی کرده است؛ بنابراین آنچه که برای پلیس راهور از اهمیت بالایی برخوردار است رسیدن زائران به شهرهای خود با سلامت کامل است.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: امیدوارم امسال هم مانند سال‌های گذشته همکاری خوبی میان مردم و پلیس راهور باشد، تا بتوانیم با یک مدیریت صحیح در این مراسم باشکوه مذهبی شاهد یک ترافیک روان در همه معابر درون شهری و برون شهری استان قم و مسجد مقدس جمکران باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار