آیت‌الله سعیدی:
امام جمعه قم با تأکید بر اینکه مردم با حضور در صحنه و آمدنشان به راهپیمایی 22 بهمن مسئولان را مدیون خود کردند و نفرتشان را از دشمن نشان دادند، گفت: اکنون نوبت ما است که به این بزرگواری ملت احترام بگذاریم و در اموری که به ما محول شده خوب عمل کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷ 05 March 2023

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مدیرکل اطلاعات و شورای معاونین اداره کل اطلاعات استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: عنوان سرباز گمنام امام زمان(عج) که نیروهای وزارت اطلاعات از امام خمینی(ره) دریافت کردند یک مدال افتخار است که وظایفی را برای آنها به دنبال دارد.

وی با اشاره به معنای عمیق واژه سرباز که شهید سلیمانی برای نوشتن روی قبرش انتخاب کرد، افزود: سرباز کسی است که سرش را برای هدفش می دهد و وقتی گروهی سرباز امام زمان(عج) باشند ارزش و اعتباری پیدا می کنند که از بسیاری از عناوین بالاتر است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه سرباز امام زمان(عج) باید بداند که حضرت چه چیزی از او می خواهند، افزود: یکی از راه هایی که بدانیم حضرت ولی عصر(عج) چه از ما می خواهند این است که ببینیم نائب ایشان که ولی فقیه جامعه است چه می خواهند و به دستورات نائب امام زمان(عج) در عصر حاضر جامع عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه نیروهای وزارت اطلاعات باید از بسیاری از پیرایه ها پرهیز کنند، افزود: منصب و جایگاه شما بسیار مورد طمع دشمن است و دشمن اگر نتواند در شما نفوذ کند به خانواده های شما طمع می کند بنابراین گمنام بودن برای شما ضروری است و این موضوع باعث زحمت بیشتر شما و اجر و ثواب بیشتر عمل شما می شود.

سعیدی با اشاره به راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، این حضور مردم را دارای پیام دانست و گفت: مردم در ۲۲ بهمن با وجود تبلیغات وسیع دشمن به میدان آمدند تا به رهبر معظم انقلاب بگویند که نگران نباشید و ما هستیم و یک پیام هم برای مسئولان داشتند که با دلگرمی برای حل مشکلات کشور کار کنند.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای پیشرفت مادی و معنوی کشور است، گفت: آشوبگران امنیت جامعه را به خطر انداختند و عده ای جوان کم سن و سال هم در دام آنها افتادند و طمع دشمن نسبت به ایران و اسلام را زیاد کردند و به دنبال آن بسیاری از فرصت ها که دولت فراهم کرده بود را از نظام گرفتند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه مردم با آمدنشان به راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولان را مدیون خود کردند و نفرتشان را از دشمن نشان دادند، افزود: اکنون نوبت ما است که به این بزرگواری ملت احترام بگذاریم و در اموری که به ما محول شده خوب عمل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار