رویداد بزرگ مد، لباس، عفاف و حجاب با عنوان «نگارا» با حضور ۱۳۰ برند برتر تولیدکننده محصولات حجاب و عفاف از سراسر کشور در قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰ 05 March 2023

به گزارش تابناک قم، رویداد بزرگ مد، لباس، عفاف و حجاب با عنوان «نگارا» با حضور ۱۳۰ برند برتر تولیدکننده محصولات حجاب و عفاف از سراسر کشور از دهم تا دوازدهم اسفند در مجتمع تجاری بزرگ بازار شهر پردیسان قم برگزار شد.

در شب پایانی این رویداد فرهنگی، مهدی مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، نرجس نیازمند نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم و زینب عبداللهی مشاور امور بانوان استانداری قم به همراه جمعی از فعالین فرهنگی استان از این رویداد بازدید کردند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: پرداختن به مسئله پوشاک در عرصه حجاب و عفاف، یکی از ظرایف این حوزه است و نگاهی همه جانبه نگر در این حوزه در فعالیت‌ها لازم است. جمعی از فرآیند‌های اجتماعی شامل مد، سلایق، اقتصاد صنایع پوشاک، برندینگ و مجموعه‌های مختلفی که ذیل حوزه پوشاک جمع می‌شوند، از جمله این ظرایف هستند.

مقیمی با بیان اینکه توجه به سلیقه افراد و زیبایی شناختی نوع پوشش، کرامت بانوان و خصوصا با توجه به شرایط اقتصادی موضوع قیمت و حاشیه سود سرمایه‌گذار در این مسئله مهمترین مولفه‌های مطرح در این موضوع هستند، افزود: خیلی از افرادی که وارد این عرصه می‌شوند، چون علم یا سرمایه مناسب را ندارند، دچار مشکل شده و خیلی زود در بازار بزرگ پوشاک حذف می‌شوند.

وی افزود: پراختن به این موضوع در رویداد‌های اینچنینی، یکی از راه‌های معرفی فعالین این حوزه است که می‌تواند زمینه‌های اقتصادی را برای آن‌ها تسهیل کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار