معاون استاندار قم مطرح کرد؛
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: امسال از ظرفیت تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی استان و کشور با توجه به نیازمندی‌های استان، برای سهولت برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در پذیرایی از مردم استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ 04 March 2023

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین کشور که با موضوع جشن‌های نیمه شعبان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه، مجموعه درخواست‌های استان قم تحت ۳ عنوان نیازمندی‌های مسجد مقدس جمکران، نیازمندی‌های شهرداری و نیازمندی‌های پذیرایی بلوار پیامبر اعظم(ص) و مجموعه‌های مردمی به تفکیک زیرساختی و خدماتی ارائه شد.

وی با اشاره به وجود نیازمند‌ی‌های حیاتی در ایام نیمه شعبان، عنوان کرد: در مرحله اول مجموعه درخواست‌های استان، تقریباً تمام کاستی‌هایی که نیاز حیاتی استان اعم از تأمین سرویس‌های بهداشتی، تخته‌های پتو، تأمین آب شرب معدنی، سهمیه آب شیرین از سرشاخه‌های دز برای مدت یک هفته، نور و تجهیزات مورد نیاز، حوزه بهداشت و درمان و سایر نیازمندی‌های جدی در ستاد مرکزی اربعین کشور تصویب‌شده و به‌مراتب در اختیار استان قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم سهولت در تردد و ارزاق مردم را از نکات مهم مطرح‌شده در جلسه برشمرد و تأکید کرد: همچنین در مرحله اول نیازمندی‌ها مطرح شد تا کاستی‌ها در حوزه حمل‌ونقل و خدمات شهری‌، تهیه قیر برای آسفالت معابر خاکی تردد مسیر حرم تا جمکران و ارزاق عمومی مانند آرد، برنج، شکر، مرغ و گوشت و مجموعه کالاهای اساسی که دولت متولی آن بوده در مصوبات این جلسه قرار گیرد.

مقیمی ابراز کرد: در مرحله دوم این نیازمندی‌ها نیز در جلسه ستاد مرکزی اربعین کشور و با همکاری واحد آماد کل سپاه، وزارت نیرو و سازمان شهرداری‌ها، تأمین ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۱۰ هزار تخته پتو، تأمین پروژکتورها، تجهیزات نوری مورد نیاز و همچنین تأمین ۱۷ هزار مترمربع قیر برای آسفالت فضاهای خاکی در مصوبه‌های جلسه فوق قرار گرفت.

گفتنی است، با توجه به‌ضرورت روان‌سازی خدمات و ارائه متمرکز خدمات با تصمیم استاندار محترم قم، معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت به‌عنوان محور ارائه خدمات در استان و جمع‌بندی خدمات تعیین‌شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار