استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف اصلی حکمرانی سایبری جوانان هستند و آنها به دنبال این هستند که جوان امروز را از حق جدا کنند ولی جوان امروز پاسدار دین و قرآن است.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 04 March 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام احمد پناهیان در جشن «ایران امیدوار» که با حضور جوانان عاشورایی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه جوانان عاشورایی در جمعه قبل از نیمه شعبان برای تجدید عهد با امام عصر(عج) در این مکان مقدس گرد هم جمع می شوند، اظهار کرد: ولادت امام زمان(عج) با جریان ولایت آن امام کاملا همراه است.

وی با بیان اینکه جوانان در عصر ظهور نقش بسیار مهمی بردوش دارند، گفت: بشارت ظهور امام عصر(عج) با درخشش جوانان مومن همراه است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نقش جوانان در آخرالزمان محوری است، تصریح کرد: جوان امروز دارای حرف، فکر، اعتقاد و باور بوده و در جهان حرکت آفرین است و هژمونی ابرقدرت های جهانی را برهم زده است.

وی با بیان اینکه در جهان امروز دشمن بقیه الله منفعل است، گفت: هدف اصلی حکمرانی سایبری جوانان هستند و آنها به دنبال این هستند که جوان امروز را از حق جدا کنند ولی جوان امروز پاسدار دین و قرآن بوده و این خواسته خداوند است.

پناهیان با انتقاد از اینکه حرکت عظیمی در کشور ما برای مقابله با توهین کنندگان به قرآن انجام نگرفت، گفت: امام زمان(عج) شریک قرآن هستند و آن حضرت برای قرآن قیام می کنند.

وی خطاب به جوانان عاشورایی گفت: اگر می خواهید محبوب خداوند باشید باید ندای قرآن را به همه عالم منتقل کنید و این مهم وظیفه سنگینی بر دوش جوانان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار