رئیس پلیس راهور قم گفت: برای جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی در روز نیمه شعبان از شهروندان قمی تقاضا داریم برای حضور در مسجد مقدس جمکران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 03 March 2023

به گزارش تابناک قم، سرهنگ غلام‌رضا صدفی درخصوص تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده توسط پلیس راهور استان قم در اعیاد نیمه شعبان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم طی سخنانی اظهار کرد: باتوجه به اینکه این مراسم طی 24 ساعت در استان قم برگزار می‌شود شاهد حضور بی‌شمار زائرین در استان خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور استان قم ادامه داد: در برخی ساعات حجم سنگین خودروها به سوی مسجد مقدس جمکران روانه می‌شود که در این موقع برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود. در روز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، بلوار پیامبراعظم(ص) از طرف شاه احمد قاسم به سمت مسجد جمکران محدودیت ترافیکی داریم و باند مخالف نیز برای استفاده وسایل نقلیه عمومی اختصاص داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما از شهروندان قمی تقاضا داریم برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین باتوجه به اینکه استفاده از وسایل نقلیه عمومی در آن روز رایگان خواهد بود، برای حضور در مسجد جمکران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. شهروندان قمی که با اتومبیل‌های شخصی قصد حضور در جمکران را دارند تنها مسیر خیابان ظهور را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم و تقاضا داریم از پارکینگ‌های آن خیابان استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار