استاندار گفت: توافقات میان شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای زمین‌های وقفی انجام شده است و به زودی مشکلات مسکن در این شهرستان نیز رفع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 02 March 2023

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در آیین افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جعفرآباد طی سخنانی، با اشاره به اینکه ایمان محکم شاخصه اصلی امامین انقلاب اسلامی است گفت: امروز دشمن در تلاش است این ایمان را در جامعه سست کرده و از بین ببرد.

استاندار قم با بیان اینکه امروز هماهنگی خوبی میان سران سه قوه کشور وجود دارد، عنوان کرد: این رویه در استان قم نیز وجود دارد و جلسات منظم برای پیش‌برد اهداف استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز به کار این ساختمان می‌تواند در تسریع خدمت‌رسانی به مردم موثر باشد، افزود: در مواردی صدور سند برای اهالی این شهرستان نیازمند زمان بسیاری بود که با بهره‌برداری از این اداره بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

شاهچراغی ادامه داد: در طول یک سال گذشته بخشی از مشکلات این شهرستان رفع شده است که امیدواریم در سال جدید نیز سایر مسائل و مشکلات این شهرستان به حداقل برسد.

وی به موضوع مسکن در شهرستان جعفرآباد اشاره کرد و گفت: توافقات میان شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای زمین‌های وقفی انجام شده است و به زودی مشکلات مسکن در این شهرستان نیز رفع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار