مدیر منطقه سه شهرداری قم با اعلام خبر افزوده شدن 1050هکتار اراضی منطقه 3 به شهر قم، گفت: با تغییر کاربری این اراضی حجم قابل‌توجهی زمین برای ساخت‌وساز با کاربری مسکونی و سایر کاربری‌های مرتبط به ظرفیت شهر قم اضافه‌شده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 02 March 2023

به گزارش تابناک قم، مهرداد روحانی وزیری مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به افزایش مساحت سطح منطقه سه در بلوار شهید خداکرم اظهار کرد: هزار و 50 هکتار از اراضی این محدوده پیرو مصوبه کمیسیون ماده پنج استان قم در اسفندماه 1401 جزو اراضی شهر قم درآمده و طرح تفصیلی آن جهت اجرا به شهرداری منطقه ابلاغ‌شده است. 

وی با بیان اینکه این اراضی تغییر کاربری پیدا کرده است، ابراز کرد: با تغییر کاربری این اراضی، حجم قابل‌توجهی زمین برای ساخت‌وساز با کاربری مسکونی و سایر کاربری های مرتبط به ظرفیت شهر قم اضافه‌شده است. 

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی مالکان املاک واقع در این محدوده حدفاصل تقاطع شهید دستغیب تا بلوار شهید رجایی جهت اطلاع از آخرین وضعیت و امتیازات ملک خود و یا انجام هرگونه توافق به‌منظور تفکیک و اختصاص کاربری، می‌توانند به شهرسازی و املاک منطقه 3 مراجعه کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار