معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت:۲۰۰ هزار نفر از نوجوانان بسیجی فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال توانمندسازی برای خلق آثار تاثیرگذار هستند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 01 March 2023

به گزارش تابناک قم، سردار علی مقواساز در حاشیه برگزاری دوره«هم عهدی» ویژه فرماندهان نواحی بسیج کشور در گفت وگو با خبرنگاران، بیان کرد: رشد و ارتقای نوجوانان و جوانان فعال و علاقه مند در عرصه های فرهنگی و هنری به همراه جبهه سازی، شبکه سازی و توانمندسازی آنها جزو برنامه های مهم سازمان بسیج است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اضافه کرد: هدف سازمان بسیج از این دوره، بسترسازی جهت نقش آفرینی و معرفی تولیدات و افراد توانمند و بااستعداد در حوزه های فرهنگی و هنری برای خلق آثار تاثیرگذار در عرصه های مورد نیاز کشور است.

سردار مقواساز، یادآور شد: با برنامه های فرهنگی و هنری سازمان بسیج افزون بر 200 هزار نفر از نوجوانان در سطح مدارس، مساجد و اقشار مختلف در حال توانمندسازی هستند تا تولیدات خلق شده در قالب های روز هنری و جذاب به مخاطبان ارائه شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مملو از مفاهیم غنی جهت تولیدات آثار فرهنگی و هنری است، گفت: روایت پیشرفت و داشته های انقلاب بیشمار است اما مشکلی که امروز وجود دارد عدم آشنایی با قالب روایت و تولیدات اثر است.

وی تصریح کرد: در قالب دوره «هم عهدی» تعداد زیادی ازمدیران فرهنگی کشور با هدف توانمندسازی و جبهه سازی در عرصه هنر دور یک دیگر جمع شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار