رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران به طول ۳ کیلومتر، عملیاتی شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 28 February 2023

به گزارش تابناک قم، رئیس اداره نگهداری راههای این اداره کل با اشاره به عملیاتی شدن طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران افزود: با توجه به درپیش بودن ایام نیمه شعبان و نوروز و حضور گسترده زائران و مسافران در سطح راههای استان، تسریع در بهسازی این محور در دستور کار قرار گرفت.

محمد معارف وند طول راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران را سه کیلومتر دانست و گفت: این محور در کیلومتر ۲۵ آزادراه قم- تهران (روبروی مجتمع مهتاب) واقع و دومحور مهم ترافیکی کشور یعنی آزادراه و جاده قدیم قم- تهران را بهم وصل می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در حال احداث است افزود: عملیات اجرایی این طرح در قالب روکش ماسه آسفالت تعریف و از اول اسفندماه اجرایی شده و تا ۱۵ اسفندماه به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با تاکید بر رعایت جامع مقررات ترافیک جاده ای، از رانندگانی که از مسیر اجرای طرح‌های عمران جاده‌ای تردد می‌کنند خواست، با مجریان این طرح‌ها تعامل و همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار