رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اتمام کارکرد ١٠ ساله اتوبوس های بخش خصوصی خبر داد و گفت: شهرک های حاشیه ای با ورود اتوبوس های تازه نفس به کرمانشاه پوشش داده می شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 07 February 2023

محمد مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مدت کارکرد ۱۰ ساله اتوبوس های بخش خصوصی به اتمام رسیده و تعداد زیادی از این اتوبوس ها از ناوگان خارج شدند متاسفانه در سال های گذشته کمبود اتوبوس منجر به ایجاد مشکلاتی در خدمات رسانی به مناطق حاشیه ای شد در حال حاضر هم بسیاری از شهرک ها فاقد خط واحد هستند.

وی در ادامه افزود: برای جبران این کمبود ها تعداد  ۱۰۸ دستگاه اتوبوس خریداری شده که در اواسط سال ۱۴۰۲ وارد می شوند و کلیه خطوط شهرک های حاشیه ای را به طور کامل پوشش می دهیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه ادامه داد: کلیه اتوبوس های جدید خریداری شده به تجهیزات الکترونیک مجهزند که تجهیزات سخت افزاری خریداری شده و در حال انعقاد قرار داد برای بخش زیرساختی هستیم، در سال ۱۴۰۲ با ورود ناوگان جدید اتوبوسی به داخل شهر پرداخت الکترونیکی کرایه  هم در سطح استان فعال می شود.

احمدی تاکید کرد: شرایط برای نصب دستگاه کارتخوان در تاکسی ها هم فراهم است و می توانند این دستگاه را به صورت وام قرض الحسنه خریداری کنند، مالکیت دستگاه کارتخوان هم به رانندگان تاکسی تعلق می گیرد، تاکنون ۵۰۰ دستگاه تاکسی در سطح استان کرمانشاه به دستگاه خود پرداز مجهز شدند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار