فرماندار مطرح کرد
فرماندار مارگون از مشکلات متعدد این شهرستان سخن گفت و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در سطح استانی شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 07 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مختار اندرخور در نشست رویداد مدیریت بحران ایران قوی که به ریاست استاندار برگزار شد ، گفت : بیش از یک هزار کیلومتر جاده در سطح این شهرستان وجود دارد که ۸۰۰ کیلومتر آن جاده روستایی است و همه هم برفگیر هستند.
اندرخور افزود : اکنون در بخش زیلایی و مسیر شبلیز به زیلایی بر اثر ریزش بهمن بسته است که نیازمند همکاری برای بازگشایی آن هستیم.
وی گفت: در این مسیر ۱۲ نقطه ریزش بهمن داشته ایم که ففط سه مورد آن بازگشایی شده بود، چون حجم ریزش بسیار سنگین بوده و در برخی موارد ارتفاع این ریزش‌ها به ۱۲ متر هم می‌رسد.
اندرخور ادامه داد : در حالی که در سیاهکوه و مور زرد ارتفاع برف به بیش از ۳ متر می‌رسد کل ماشین آلات برف روبی ما شامل دو لودر می‌شود که کار برف روبی را بسیار سخت و زمانبر کرده است.
وی با بیان این نکته که اکنون دارم با بغض سخن می‌گویم افزود : نیرو‌های راهداری ما از نظر بدنی دارند تحلیل می‌روند چرا که ۲۴ ساعته در حال بازگشایی هستند و نیازمند استراحت و امکانات هستند.
فرماندار مارگون گفت : انتظار از تمام مدیران دستگاه‌های عضو ستاد بحران این است که امکانات خود را پای کار بیاورند ما حتی یک خودروی کمک دار برای رساندن آذوقه به پرسنل بازگشایی کننده جاده‌ها نداریم! چرا این دستگاه‌ها حداقل در این زمان که نیازمند کمک هستیم به ما کمک نمی‌کنند؟
وی با اشاره به این نکته که کل بارش‌ها در مارگون به صورت برف است ، افزود : چرا از ظرفیت ، امکانات ، تجهیزات و پرسنل مناطق گرمسیری که مشکلات کمتری نسبت به ما دارند برای کمک به شهرستان مارگون استفاده نمی‌شود؟!
وی ادامه داد : بعضی از رانندگان دستگاه‌های ما ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و هیچ راهی هم برای کمک به ان‌ها نداریم، انتظار داریم از دیگر مناطق پرسنل برای کمک رسانی به ما فرستاده شود.
اندر خود گفت : راهداری و هلال احمر به صورت شبانه روزی در کنار ما فعالیت می‌کنند ، اما نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها هم هستیم.
فرماندار مارگون در پایان اظهار داشت : بسیاری از مشکلات ما به دلیل نداشتن امکانات و نیرو است که انتظار داریم در این زمینه یک همکاری جدی از طرف همه دستگاه‌ها را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار