رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که برنامه های جذاب و متنوعی برای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در قم پیش بینی شده است گفت: برنامه‌های شاد در مسیر راهپیمایی ، این جشن را برای کودکان به‌یادماندنی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 07 February 2023

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ذاکری روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم امسال به صورت جشن خانوادگی انقلاب، بر پیش بینی برنامه های متنوع و جذاب، غرفه های فرهنگی، هنری و خدماتی نیز در مسیر راهپیمایی و اجتماع مردم تاکیدکرد و برای تشویق و خاطره انگیز شدن جشن انقلاب برای کودکان و نوجوانان از همه اعضای ستاد خواست که ان شاءالله روز به یاد ماندنی را برای این عزیزان خلق کنند.

وی با بیان لزوم هم افزایی بیشتر دستگاه ها و کمیته ها برای مهیا کردن شرایط حضور باشکوه مردم در جشن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، از اعضای ستاد خواست تا با تمام توان در این جشن ملی مشارکت نمایند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم ضمن اعلام برنامه طنین بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن از بالای پشت بام منازل و هرکوی و برزن و مأذنه های مساجد استان در ساعت ۲۱ ، از سازمان تبلیغات، نیروی مقاومت بسیج و کانونهای مساجد خواست تا با هماهنگی بیشتر نسبت به پرشور برگزار شدن این برنامه در سطح مساجد و محلات همت کنند.

ذاکری اضافه کرد: برنامه نورافشانی نیز در مناطق مختلف شهری و برخی نقاط اصلی شهر و جشن ویژه ای نیز در شب ۲۲ بهمن برگزار می شود.

وی ادامه داد: شروع حرکت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مسیرهای اولیه ساعت ۹ صبح و نقطه شروع راهپیمایی امسال ساعت ۱۰ صبح با تجمع در میدان جانبازان آغاز می شود. مسیر راهپیمایی به صورت مستقیم و از میدان جانبازان به سمت میدان آستانه از خیابان شهدا و خیابان ارم است و مکان اجتماع نهایی و برنامه سخنرانی و برپایی ایستگاهها و برنامه های متنوع دیگر در میدان آستانه خواهد بود.

وی گفت: مسیرهای فرعی نیز مانند سالهای گذشته پیش بینی شده که از مناطق و محلات مختلف به سمت مسیر اصلی منتهی خواهد شد که در اطلاعیه شورای هماهنگی اعلام خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار