رئیس ستاد اعتکاف قم گفت: ۳۵ هزار و ۹۷۱ نفر در سامانه رسمی ستاد اعتکاف استان برای حضور در این آیین معنوی متقاضی شده اند.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 31 January 2023

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید باقر تکیه‌ای گفت: با تدابیر ستاد مرکزی اعتکاف استان و افزایش تعداد مساجد، امسال ۳۸ مسجد در سطح شهر قم برای این مراسم آماده سازی شده است.

رئیس ستاد اعتکاف قم اضافه کرد: از بین بالغ بر ۳۵ هزار متقاضی اعتکاف با قرعه کشی صورت گرفته در مجموع ۱۷ هزار نفر در ۳۸ مسجد سطح شهر قم معتکف خواهند شد.

تکیه‌ای عنوان کرد: مسجد محل اعتکاف پذیرفته شدگان از امروز ۱۰ بهمن ماه با پیامک به شماره تلفن همراه آن‌ها ارسال خواهد شد و این افراد برای دریافت کارت ورود به اعتکاف باید در روز‌های ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به همراه کارت ملی به مصلای قدس قم مراجعه کنند.

رئیس ستاد اعتکاف قم با بیان اینکه دانشجویان علاوه بر کارت ملی باید کارت دانشجویی خود را نیز همراه داشته باشند، افزود: حضور دانشجویان در اعتکاف دانشجویی بخاطر محدوده سنی خاص، صرفا با وجود کارت دانشجویی امکان پذیر است.

حجت الاسلام تکیه ای با اشاره به استقبال بالای مردم قم جهت حضور در آیین اعتکاف تصریح کرد: این استقبال فزاینده نشانگر علاقه قلبی مردم به معنویت و اخلاق است.

رئیس ستاد اعتکاف قم با تاکید بر تجلی اخلاق و معنویت در خانواده‌های ایرانی و استقبال گسترده از آیین اعتکاف، بیان کرد: باید تلاش شود روح معنویت و اخلاق پس از اتمام این آیین نیز در بین شرکت کنندگان تا اعتکاف سال آینده تداوم یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار