حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی با سرقت‌های مسلحانه و نزاع دسته جمعی قاطعانه برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 30 January 2023

به گزارش تابناک قم، رئیس کل دادگستری استان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم که با موضوع مقابله با جرایم مرتبط با سرقت در دادگستری قم برگزار شد گفت: دستگاه قضایی با سرقت‌های مسلحانه و نزاع دسته جمعی قاطعانه برخورد می‌کند و در این زمینه هیچگونه تخفیفی قائل نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، آموزش پیرامون راه‌های مقابله با سرقت را از جمله راهکار‌های کاهش این جرم دانست و افزود: ادارات مختلف از جمله دستگاه‌های فرهنگی این آموزش‌ها را باید جدی بگیرند.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این جلسه با اشاره به برنامه‌های استان برای تکمیل پایش تصویری در سطح شهر قم گفت: فرهنگ سازی برای مراقبت از اموال و همچنین استاندارد سازی اماکن عمومی و خصوصی و نظارت بر خانه مسافر‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته برای کاهش جرایمی همچون سرقت است.

سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان در این جلسه از کاهش آمار سرقت در استان خبر داد و گفت: ۵۷ درصد کل سرقت در استان را سرقت‌های خرد تشکیل می‌دهد که بخش زیادی از این موارد، با خود مراقبتی و رعایت موارد ایمنی کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار