کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران دو تن از بهترین‌های چند سال اخیر ورزش جانبازان و معلولین قم را به اردوی جدید تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 29 January 2023

به گزارش تابناک قم، حسین گلستانی و سیدمحمدحسین حسینی‌جدّ چهره‌های شاخص والیبال نشسته استان قم هستند که از سوی هادی رضایی سرمربی تیم ملی مردان کشورمان در جمع ورزشکاران مد نظر کادر فنی در دو گروه به اردوی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدند.

این پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته ایران است که در دو گروه برگزار می‌شود و هدف فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، آمادگی تیم ملی در راستای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی 2023 هانگژو چین است، اردویی که در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

در گروه اول اردوی تیم ملی 16 والیبالیست معلول حضور دارند و نماینده‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، قم، گلستان، کرمانشاه، قزوین، لرستان و مرکزی هستند، در حالی که نماینده قم در این اردو حسین گلستانی است و بعد از دو پارالمپیک به دنبال یک افتخار جدید است.

در گروه دوم اردونشین‌های تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران نیز 16 ورزشکار حضور دارند و سیدمحمدحسین حسینی‌جدّ نماینده استان قم است، کسی که همراه با گلستانی در بازی‌های پارالمپیک 2020 حضور داشت و توانست عنوان قهرمانی و نشان ارزشمند طلای این دوره از بازی‌ها را کسب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار