استاندار قم گفت: جوانان، محور اصلی حرکت کشور به سمت پیشرفت و نیروی توانمند دفاع از انقلاب و نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 26 January 2023

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی روز پنجشنبه در «نخستین همایش دهه هشتادی و نودی‌های کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم» در تالار مرکزی شهر، بیان کرد: هر پیشرفتی که در کشور شاهد آن هستیم حاصل استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان است.

وی با اشاره به این که نوجوانان و جوانان بهترین پشتوانه کشور هستند، تاکید کرد: در همین حوادث اخیر با وجود دشمنی‌ها و به‌کارگیری همه امکانات، به دلیل آگاهی و بصیرت مردم و جوانان، نقشه دشمنان به سرانجام نرسید.

وی با بیان این که پیوند با مسجد برای تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی بسیار اهمیت دارد، افزود: در همین راستا حرمت و احترام مسجد و برگزاری نماز جماعت باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم همچنین با بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی، گفت: در دفاع مقدس این نوجوان و جوانان بودند که آن همه حماسه و افتخار را رقم زدند و امروز نیز برای سربلندی کشور در میدان حضور دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم نیز در این همایش گفت: به دنبال استفاده از دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها برای اداره کانون‌های مساجد استان قم بودیم و اکنون ۱۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان قم با پیوست‌های مختلف توسط کادر دهه هشتادی و نودی اداره می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده‌است تا این نوجوانان و جوانان همزمان با مسئولیت در کانون‌های مساجد در زمینه‌های علمی و اعتقادی نیز سرآمد باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار