آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت باید تلاش کند هرچه بیشتر امکان چاپ کتاب را فراهم کند، چرا که عرصه چاپ و نشر با مشکلات متعددی مواجه شده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 26 January 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت فعالیت بیشتر این وزارتخانه در زمینه آگاهی بخشی و جهاد تبیین گفت: اعتماد و صداقت بالاترین سرمایه دولت و ملت است و دشمنان با اطلاع رسانی دروغ به دنبال آسیب زدن به این اعتماد هستند.

وی به برخی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه باید هدایت درست فرهنگی جامعه را به دست بگیرد و برای فعالیت‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای چارچوب‌های روشنی تعیین کند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به مشکلات موجود در عرصه چاپ و نشر گفت: دولت باید تلاش کند هرچه بیشتر امکان چاپ کتاب را فراهم کند، چرا که عرصه چاپ و نشر با مشکلات متعددی مواجه شده است.

وی در ادامه رشد فضایل اخلاقی در جامعه بر اساس ایمان و تقوا را از جمله وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: اعتلای فرهنگی جامعه و گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار