عضو شورای اسلامی شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: 218 پروژه عمرانی در قم افتتاح و کلنگ زنی می شود که اعتبار برخی از آن ها از محل پرداخت عوارض شهروندان و مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ 26 January 2023

ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی قم از محل پرداخت عوارض شهروندان و مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش تابناک قم، ماشاالله سعادتمند در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص افتتاح یا کلنگ زنی تعدادی از پروژه های شهری اظهار داشت: برخی از پروژه های شهرداری با مالیات بر ارزش افزوده شهروندان و موعدیان مالیاتی ساخته و تکمیل می گردد و افتتاح سالانه پروژه های شهری نشان دهنده حرکت سازندگی و عمرانی در شهر مقدس قم است.

وی عنوان کرد: مدیریت شهری قم افتخار دارد با استفاده از همه ظرفیت های موجود در این دوره 218 پروژه از جمله پروژه های مهمی چون زیر گذر خیابان جمهوری در منطقه 2 و بهره برداری از سایت زیست محیطی پسماند و صدها طرح دیگر را افتتاح یا کلنگ زنی نماید.

سعادتمند تصریح کرد: اعتبار حدود 3 هزار میلیاردی این پروژه ها از محل عوارض های شهروندان و کمک های دولتی و به ویژه مالیات بر ارزش افزوده تامین می گردد که جا دارد از همه شهروندان به دلیل این همراهی مادی و معنوی قدردانی و سپاسگذاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با مشارکت های خود مدیریت شهری را همراهی و کمک کرده اند تا توانسته ایم پروژه های بسیار خوبی را در سالهای اخیر به ویژه در سال جاری به بهره برداری و یا به شروع مرحله کار عمرانی برسانیم.

این تحول و تکمیل پروژه های عمرانی قم که برخی از  آ« ها مدت زمان زیادی است مردم را چشم انتظار خود گذاشته است، نتیجه نوعی خوش حسابی و قانون مداری مردم قم محسوب می شود که شایسته است تا مجموعه مدیریت شهری با تسریع در تکمیل پروژه ها و جلب رضایت عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر، تقدیری واقعی از مردم به عمل آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار