فرماندار شهرستان کهک گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح میدان ورجان در مسیر جاده قم به کهک اکنون پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 22 January 2023

به گزارش تابناک قم، علیرضا گلچین پور روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در طول زمان اجرای این طرح تمامی توان فرمانداری کهک بر آن است که هر گاه به هر علتی اجرای آن متوقف شد اقدام به گره گشایی کند.

وی بیان کرد: مسائل مالی مرتبط با طرح متعلق به مجری اصلی آن یعنی اداره کل راه و شهرسازی استان قم است ولی فرمانداری کهک نظارت لازم را دارد تا کار اجرای طرح به تعطیلی کشیده نشود.

وی ادامه داد: سازه پل میدان ورجان اکنون به صورت کامل اجرا شده است و عملیات تکمیلی آن مبنی بر احداث رمپ و لوپ ها در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به این که پیمانکار طرح قول پایان آن را تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ داده است گفت: اجرای این طرح نقش بسیار مهی در کاهش ترافیک منطقه ورجان در مسیر جاده قم به کهک دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان ورجان در مسیر جاده قم به کهک از مصوبات سفر دی ماه سال گذشته رئیس جمهور به قم بود.

برای اجرای این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری تا شهریور سال ۱۴۰۱ باید اختصاص می یافت و بقیه اعتبار طرح جهت تکمیل از محل تبصره ۴ و تهاتر نفت توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تامین می شود. تاکنون مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده و سازمان راهداری نیز مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال خود را پرداخت کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار