پیامک‌های واریزی «طرح اقدام ملی مسکن» انتقادات جدی برخی متقاضیان قمی مسکن در این طرح را در پی داشته است. ضرب الاجل پرداخت 40 میلیون تومان تا روز شانزدهم بهمن باعث شد تا بسیاری از دیگر متقاضیان این مسکن در این طرح، به فکر فروش فیش خود بیافتند.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 21 January 2023

پیامک‌های شوک کننده «طرح اقدام ملی مسکن» در قم

به گزارش تابناک قم، پیامک‌های واریزی «طرح اقدام ملی مسکن» انتقادات جدی برخی متقاضیان قمی این طرح را در پی داشته است. در همین خصوص برخی متقاضیان «طرح اقدام ملی مسکن»، طی تماس با رسانه ها اظهار داشتند که در طرح مذکور، چیزی به نام «جدول پرداختی» وجود ندارد و به همین خاطر مبلغ و مدت تعیین شده در پیامک‌های ارسال شده از سوی اداره راه‌وشهرسازی، آنان را شوکه کرده است.

یکی از متقاضیان این طرح با استناد به تصویری از پیامک‌های واریزی ارسال شده از سوی اداره راه‌وشهرسازی، گفت: "در «طرح اقدام ملی مسکن» تاکنون دو پرداختی 20 میلیون تومانی داشته‌ام که آخرین پرداختی‌ام روز سی‌ویک شهریور سال جاری بود و از آن تاریخ تاکنون هیچ خبر و هشداری برای ادامه پرداختی‌ها نشد.
با این حال دو روز پیش ضرب الاجل پرداخت 40 میلیون تومان تا روز شانزدهم بهمن باعث شد تا من نیز همانند بسیاری از دیگر متقاضیان این طرح به فکر فروش فیش خود بیوفتم؛ چرا که تهیه یک باره این مبلغ برای من دشوار است و در صورت عدم پرداخت به موقع نیز، ثبت‌نام‌ من به منزله انصراف تلقی می‌شود."

یکی دیگر از متقاضیان این طرح نیز با گلایه‌های فراوان به قم‌نا خاطرنشان کرد: "از این طرح با عنوان «طرح حمایتی مسکن» یاد می‌شود؛ اما آنچه که از متقاضیان انتظار می‌رود بیش از توان آنان است و موجب شده  دلالان مسکن برای خانه‌ها دندان تیز کنند.

کافی است هم‌اکنون سری به اپلیکیشن «دیوار» بزنید تا ببینید که بسیاری از متقاضیان «طرح اقدام ملی مسکن» عملا بار دیگر از خانه‌دار شدن ناامید شده و فیش‌های خود را به فروش بگذارند."

منبع: قم نا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار