آیت الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: باید در دهه فجر امسال کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها بازگو شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 20 January 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم گفت: باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی عملکرد موفق نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنیم.

وی افزود: البته این به این معنا نیست که ما مشکلات اقتصادی و کمبود نداریم، اما نباید خدمات نظام اسلامی را در این طول ۴۴ سال نادیده بگیریم.

خطیب جمعه قم، نقش زنان را در پیشرفت کشور مورد توجه قرار داد و یادآور شد: یکی از صفحات درخشان نظام اسلامی، رشد مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف بوده است به طوری که بانوان جامعه ما توانسته اند در تراز انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) ماموریت خود را به نحو شایسته‌ای انجام دهند.

آیت الله سعیدی افزود: یکی از ویژگی‌های زنان جمهوری اسلامی این است که در کنار فعالیت‌های اجتماعی توانسته اند با حفظ بنیاد خانواده و عفت و پاکدامنی یک الگوی زن مسلمان را به جهانیان عرضه کنند.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع حوادث اخیر خاطر نشان کرد: امروز کشور ما با یک هجمه وسیع رسانه‌ای و جنگ ادراکی و شناختی روبرو است و دشمنان با وارونه کردن حقایق و دروغ پردازی تلاش می‌کنند تا موفقیت‌های ملت ایران را به حاشیه بکشانند.

وی تاکید کرد: ملت ایران در اجتماعات بزرگی همچون ۹ دی و ۱۳ آبان نشان دادند که همچنان به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پایبندند و دشمنان توطئه‌های خود را نقش بر آب دیدند.

آیت الله سعیدی افزود: امروز باید با زبان رسا و شفاف و بلند اعلام کنیم که نظام اسلامی در نقطه پیشرفت قرار دارد و چشم انداز آینده هم بسیار روشن است و با هم افزایی و مانع زدایی می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به حداقل رساند.

امام جمعه قم تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند که مردم طعم پیشرفت را بکشند بنابراین برای تلخ کردن حلاوت این پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دانشمندان جوان ایرانی، دست به هر وسیله‌ای می‌زنند، اما آن‌ها این را باید بدانند که همیشه تیر آن‌ها به سنگ خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار